Regulamin

1. 1 email = 1 koń.
2. Nie dodawaj do imienia pokemonowych znaczków '*@#)('.
3.Magia i każda rasa koni magicznych i nie magicznych-dozwolone. Tylko bez przesady proszę.
4.Czytaj regulamin i ogłoszenia! (w notce powitalnej na znak, że zapoznałeś się z regulaminem wpis "Regulamin:Przeczytany"
5.SPAM tylko od członków stada i tylko w notkach(chyba ,że sprawa sojuszu).
6. Tylko Alpha pisze kolorem czerwonym.
7. Nikt nie jest Życiem, ani nikt nie jest Śmiercią. Żyjemy ile chcemy, ale można nas zabić. W stadzie nie tolerujemy kopiowania charakterów innych.
8. Możesz dołączyć o każdej porze dnia i nocy. Dodaję ten punkt, ponieważ powstawały dziwne pytania typu "Czy wciąż przyjmujecie nowych?"ABY dołączyć w księdze koni wpisz e-mail(GMAIL) i jeśli chcesz wirtualne imię.

WIEK:
1 - 12 miesięcy - źrebak
1 - 1,5 - nastolatek
1,5 - 2,5 - młodzik
2,5 - 10 - dorosły10 + - babka/dziadek!!!
(pomysł by Mort-Tort)

niedziela, 10 lutego 2013

"Lepiej jest umerzeć stojąc, niż żyć na kolanach..."

http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/324/7/f/7fbe746d642f2a5e08ef68d672897c5c-d5ll7le.jpg
Godność: Moja matka wraz z ojcem nadali mi imię Emeral. Emeral la Mort. 
Przydomek: Moja matka zdrabniała moje imię; Emcia. Przystałam na Em, Ema itd. Masz jeszcze jakiś pomysł? Zapraszam.
Wiek: Przyszłam na świat trzy lata temu. Dokładnie 09.12. o 17:34.

Płeć: Wątpisz? W takim razie rozwiewam twe wątpliwości. Jestem płci żeńskiej.
Stanowisko: Czujka Nocna

Pochodzenie: Urodziłam się w Wielkiej Brytanii. A więc Wielka Brytania. 
Moce/Umiejętności: Pytasz, co potrafię? Latać na pewno, od czego są moje nadzwyczajnie duże skrzydła.  Władam nad wiatrem. Sztukę tą opanowałam do perfekcji. Trzeba było się czymś zająć, siedząc samemu.

Charakter: Pytasz mnie o moje cechy? No dobrze.  Nie lubię, gdy ktoś wie o mnie za dużo. Jeszcze bardziej rażni mnie, gdy informacje te wyciąga nie ze mnie, a z kogoś innego. Staram się być tolerancyjna, choć czasem mnie ponosi. Tak, ponosi. Kiedyś kompletnie nie mogłam panować nad gniewem. Trudna sztuka, chociaż opanowałam ją. Nie całkowicie, ale opanowałam. Jeśli jesteś dla mnie miły - ja też będę. Czasem "olewam" ważne dla kogoś spraty. Ot, tak już mam, że jeżeli coś nie jest ważne dla mnie - nie interesuje się tym. Przeżyłam wiele, tak to prawda. Staram uczyć się na własnych błędach, to najlepszy sposób nauki. Jednak czasem i tak robię coś nie rozsądnego. Lubię się mścić. Łatwo mi zaleźć za skórę. Bardzo łatwo. Są dwie sytuacje, które zawsze mnie denerwują: gdy jestem w centrum uwagi, chociaż wcale tego nie chcę. Jeszcze bardziej denerwujące jest być kompletnie nie zauważanym. Chyba nie ma nic gorszego, niż być porównywanym do nicości. 

Rodzina: Nie dorobiłam się jej. Jeszcze. Gdy byłam małym źrebakiem chciałam zostać singielką do końca życia. Zmieniło się to jednak, gdy w wieku roku zakochałam się w pewnym ogierze - Rafael'u. Nic z tego nie wyszło, ale chęć założenia rodziny pozostała do teraz. Niestety. 

Znaki szczególne: Posiadam białą smugę na grzywie. Pojawiła się w pewnym momencie mojego życia. Nie wiadomo skąd.
Ciekawostki:
*Co lubi:
-Spokój;
-Ciszę;
-Muzykę;
-Spacery;
-Pełnie księżyca.
*Czego nie lubi:
-Hałasu;
-Niepotrzebnego zamieszania;
-"Plastików";
-Osób z błędnym mniemaniem o sobie;
-Kłamstwa;
-Oszukiwania;
-Bawienia się kosztem innych. 

*Inne:
-Mimo, iż moje oczy są szare raz w miesiącu zmieniają kolor na rubinowy. 
Kontakt: gmail: metalowajaszczurka@gmail.com , howrse: martasikorska , chat bloga i sam blog.

2 komentarze:

  1. Podeszła do pegazicy - Witam jestem Alexandra de lame mozesz mi mowic Allex - usmiechneła sie - A Tobje jak na imię - spytała się ciekawsko po czym usiadła i obserwowała nową .

    OdpowiedzUsuń
  2. Siwa klacz zauważyła dwie kare. Jedną znała i to bardzo dobrze, a drugą nigdy nie widziała, tak też podeszła do nich. Spojrzała się na chwile na znaną jej pegazice i kiwnęła głową, a następnie skierowała wzrok na nową. - Witaj! - powiedziała radośnie. - Jestem Selvatica. - ukłoniła się lekko. - Mam nadzieje że ci się u nas spodoba.

    OdpowiedzUsuń