Regulamin

1. 1 email = 1 koń.
2. Nie dodawaj do imienia pokemonowych znaczków '*@#)('.
3.Magia i każda rasa koni magicznych i nie magicznych-dozwolone. Tylko bez przesady proszę.
4.Czytaj regulamin i ogłoszenia! (w notce powitalnej na znak, że zapoznałeś się z regulaminem wpis "Regulamin:Przeczytany"
5.SPAM tylko od członków stada i tylko w notkach(chyba ,że sprawa sojuszu).
6. Tylko Alpha pisze kolorem czerwonym.
7. Nikt nie jest Życiem, ani nikt nie jest Śmiercią. Żyjemy ile chcemy, ale można nas zabić. W stadzie nie tolerujemy kopiowania charakterów innych.
8. Możesz dołączyć o każdej porze dnia i nocy. Dodaję ten punkt, ponieważ powstawały dziwne pytania typu "Czy wciąż przyjmujecie nowych?"ABY dołączyć w księdze koni wpisz e-mail(GMAIL) i jeśli chcesz wirtualne imię.

WIEK:
1 - 12 miesięcy - źrebak
1 - 1,5 - nastolatek
1,5 - 2,5 - młodzik
2,5 - 10 - dorosły10 + - babka/dziadek!!!
(pomysł by Mort-Tort)

sobota, 29 grudnia 2012

Patrz uważnie, przyjrzyj się, a zobaczysz co pod ta maską kryje się...



Wizerunek (c) Arja-moon (moja)

Imię: Arjuna
Przezwiska: Ar, Arj, Arju, Była, itp.
Wiek: 5 lat
Płeć: Klacz.
Stanowisko: A ja będę inna i od razu proszę głównego medyka. Oczywiście wasza stara Ar, prosi o zgodę Mehu  i wykona zadanie.
Moce: Latam, uzdrawiam i panuje nad wodą.
Historia: A kogo to obchodzi? Jenak jak kogoś tak, to kiedyś opowiem. Zdradzę na wstępie tylko, że kiedyś tu 
Charakter: Oj na pewno mnie pamiętacie, ale dla tych, którzy mnie nie znają. Jestem miła i tolerancyjna. Musze wszystkim i wszystkiemu pomóc, jak nie mogę czuje się bezużyteczna  Lituje się nad wszystkim i jestem niezdecydowana, to moje wad. Jestem typowym filozofem i myślicielem w  jednym, zawsze i o wszystkim myślę, ale i tak robię głupstwa. Jestem nienormalna i  ciężko kapuje różne rzeczy. Jednak nie radze mi nadepnąć na odcisk, lubię się czasem mścić. Jam jest też romantyk.
Rodzina: Tak Arcia dorobiła się rodziny:
Partner: Lider
Syn: Skiper
Córka: Naharlia
Brat przyrodni: Felix
Co lubi: Spacery, wodę. Księżyc, noc. Towarzystwo, marzyć.
Czego nie lubi: Braku tolerancji, litości i  chamstwa.
Kontakt:  gg, trzeba poprosić. :p
Urodziny: 20.10.

Informacje dodatkowe:
*Podczas pełni księżyca moje złote znaki świecą.
* Moje oczy są złote i nie mam źrenic, ani tęczówek.
*Moje pióro za uchem skrywa tajemnice.
* Pełnia księżyca dziwnie na mnie wpływa, daje mi moc.
* Zaćmienie księżyca odbiera mi wszystkie magiczne czynności, nawet latanie.



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że znowu jesteś z nami. *wyszczerzyła się w stronę klaczy*

    OdpowiedzUsuń
  2. -Cześć Ar - odrzekła z poufałym uśmiechem, bo wydawało jej się, że zna i kojarzy Arjune. Choć, pegazica zmieniła się nieco, nadal było to koń charakterystyczny i rzucający się w oczy.
    Flak obrzucił ciekawskim wzrokiem piórko za uchem Ajuny, mlasnął głośno przeżuwając trawę, i przybrał głupkowaty wyraz twarzy, jak czynił przez większość czasu swojego przydługiego życia.

    OdpowiedzUsuń